lørdag den 14. april 2012

Så er en dejlig lørdag snart ved at gå på hæld. Her i familien har den stået på fodbold hele dagen!
Louise skulle spille kamp i VB parken med U15 M1 mod Esbjerg i formiddags. Den kamp vandt de overbevisende 6-1. Louise fik efter laaaang tid gang i målscoren igen. Hun lavede et flot mål efter selv at have "tørret" to forsvarsspillere. Bolden blev fra kanten af feltet sparket i en flot bue lige op i sammenføjningen! Efter en hurtig omklædning besteg vi vores cykler for at køre til Vejle stadion, hvor Maria, Katrine og Mathias ventede. 3f liga skulle møde Kolding Q i dag, og da det var en tv-kamp, skulle den spilles på Vejle stadion og ikke i VB parken. U15 pigerne har en kiosk på stadion som passes af forældrene (jeg er kioskanfører sammen med Helle), og da det var den eneste kiosk, der var åben i dag, skulle vi bemande den. Samtidig skulle mine U10 piger være indløbspiger til kampen. Katrine og 3 andre veninder fra hendes hold (U11) hjalp til, idet jeg manglede 4 piger for at have nok.
På vejen hjem kørte vi forbi Netto for at handle til aftensmad (pizza) og for at tage lidt lækkert med hjem til lørdags-hygge. Jeg har alle fire børn hjemme hele weekenden, så det er dejligt. I morgen får Katrine besøg af en fodbold-veninde, og jeg tror jeg vil køre en tur med støvsugeren. Men ellers skal resten af weekenden bare nydes stille og roligt.

Sådan ser et par fodboldben ud på Louise efter to kampe. I onsdag var hun med U18 DM i Vildbjerg, og i dag blev kampen spillet på kunstbanen, og det giver lidt brændsår. Sammen med alle de blå mærker!

2 kommentarer:

  1. Av av, håber lørdags hyggen virker som et plaster på alle de ømme steder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg da det gør ;D Hun er ikke så pyller. Lige nu sidder vi mætte foran tv'et. Filmen om Titanic's forlis er lige startet. Mathias følger interesseret med. Han synes det er spændende, at det er sket i virkelighen. Om lidt vil jeg hente cola, chips og kage. Så vil vi igen spise til vi revner. God lørdag til alle jer derude <3

      Slet